dilluns, 31 de maig del 2021

SETMANA DEL 24 AL 28 DE MAIG!!! AIXÒ S'ACABA!

DILLUNS 

DILLUNS QUAN VAM ARRIBAR A L'AULA TOT ESTAVA CAPGIRAT. ENS VAM HAVER DE CANVIAR LES SABATES AL PASSADÍS I QUAN VAM ENTRAR A LA CLASSE HI HAVIA PREPARADA UNA INSTAL·LACIÓ ARTÍSTICA AMB TASSONS, EL KAPLA I PALS DE GELAT. VAM DONAR LA SEGÜENT PAUTA: 

- PODEM JUGAR AMB AMICS O TOTS SOLS. QUAN NA LIDIA FACI UNES MANS BALLETES HAUREM D'ATURAR, POSAR LES MANS DARRERA I EXPLICAR ALS AMICS LA CONSTRUCCIÓ QUE HEM FET.

LES INSTAL·LACIONS ARTÍSTIQUES PROMOUEN LA CREATIVITAT, LA IMAGINACIÓ, LES HABILITATS LOGICO-MATEMÀTIQUES, LA CAPACITAT EXPERSSIVA I COMUNICATIVA I ROMPEN AMB LES REGLES DE TEMPS, ESPAI I AGRUPAMENTS. 

ELS INFANTS VAN GAUDIR CREANT I EXPERIMENTANT. QUAN VAN ACABAR VAN HAVER DE DIBUIXAR EN PAPER LA SEVA CONSTRUCCIÓ. AQUESTA ACTIVITAT ELS AJUDA A MILLORAR LA CAPACITAT DE REPRESENTACIÓ DE LA REALITAT. 

DESPRÉS VAM ANAR AL PATI I A LA TORNADA NA MARIA DEL MAR ENS VA CONTAR EL CONTE DELS MÚSICS DE BREMEN AMB ELS QUE VAM JUGAR A IMITAR LES ONOMATOPEIES PRÒPIES DE CADA ANIMAL DE LA GRANJA. 

A ABN VAM GAUDIR MOLT JUGANT AMB EL BEE-BOOT. VAM FER 3 EQUIPS I CADA UN HAVIA DE CREAR UN CIRCUIT AMB PALS DE GELAT. DESPRÉS HAVÍEM DE PROGRAMAR A L'ABELLETA PER A QUÈ FES EL CAMINET. 

DIMARTS

AIXÍ COM VÀREM ARRIBAR A L'AULA JA EM COMENTAVEN SI PODIEN JUGAR, I TANT QUE SÍ! EL JOC ÉS UNA FONT DE PLAER, APRENENTATGE, SOCIALITZACIÓ, DISTENSIÓ, ES POSEN EN JOC HABILITATS COGNITIVES, MOTRIUS, EMOCIONALS... TANTES COSES!

PERÒ ABANS VAM REVISAR LA NOSTRA CARTA, LA VAM MIRAR I VAM RECORDAR QUE A ABN LI POSAREM PREU A CADA PLAT, I AIXÍ HO VAM FER! NA MARGARITA ENS HA DUIT UNS DOBLERS QUE HEM POSAT AL RESTAURANT. 

A PSICO HEM COMPARTIT ELS SEGÜENTS MATERIALS: RODES, CORDES, PILOTES GRANS I PETITES. SE'NS HAN COLAT RODES ALS ARBRES I HEM HAGUT DE PENSAR COM PODÍEM BAIXAR-LES: EN TORCUATO I N'EKAITZ HAN DIT QUE PODÍEM FER-HO AMB UNA PILOTA. HA ANAT MEL!

EL DIA S'HA ACABAT, FINS DEMÀ!

DIMECRES

DIMECRES ÉS EL DIA DEL CONTE. EL LLEÓ POL ENS VA PORTAR EL CONTE "TRIST" I ABANS DE COMENÇAR VAM FER HIPÒTESIS SOBRE QUÈ LI DEVIA PASSAR AL CONILLET. 

EN AQUEST CONTE EL CONILL ENS EXPLICA QUINES COSES FAN QUE ES SENTI TRIST I DE QUINA MANERA ACONSEGUEIX SUPERAR AQUESTA TRISTESA. NOSALTRES VAM PARLAR SOBRE QUINES COSES ENS AJUDAVEN A SENTIR-MOS MILLOR I VAM PREPARAR "LA CAPSA MÀGICA CONTRA LA TRISTESA". CADASCÚ VA DIBUIXAR LA SEVA COSA ESPECIAL I LA VA POSAR DINS LA CAPSA. 



- ALEXANDRA: "UNA ABRAÇADA".

- ÓLIVER: "UN DINOSAURE".

- SOFIA: "UNA BESADA". 

- TORCUATO: "UNA ABRAÇADA D'UN PANDA".

- AMAL: "UNA BESADA DE LA MEVA PADRINA". 

- ABEL JUAN: "UNA BESADA DE ADRIÁN MENA".

- RAZAN: "UNA BESADA DEL MEU PADRÍ QUE ESTÀ AL CEL". 

- ADRIÁN MENA: "UNA ABRAÇADA DE LA MEVA MARE". 

- ADRIÁN H.: "UN DINOSAURE". 

- IZAN: "UN DIBUIX DE LA MEVA MARE". 

- HELENA: "UNA BESADA DE RAZAN". 

- KAILI: "UNA ABRAÇADA DE LA MEVA MAMI". 

- AIMARA: "3 BESADES DE LA MEVA MARE". 


  

DESPRÉS VAM ANAR AL PATI FINS QUE VA ARRIBAR NA MARTA! 

AVUI A ART HEM SIMULAT UNA FESTA: HEM ESTAMPAT PINTURA AMB GLOBUS I LLAVORS LI HEM TIRAT PER DAMUNT CONFETTI. S'HO HAN PASSAT PIPA, TALMENT UNA FESTA DE VERES! AQUESTES QUE LA COVID-19 ENS HA LLEVAT. PEGAU UNA ULLADA A LES FOTOGRAFIES!

DIJOUS 

DIJOUS VAM JUNTAR LA SESSIÓ D'EXPERIMENTS I LA D'HORT PER FER UNA EXPERIMENTACIÓ A L'EXTERIOR. VAM SORTIR AL PATI AMB GAMBANERS, LUPES I POTETS PER AGAFAR INSECTES O ELEMENTS DEL PATI. DESPRÉS OBSERVÀVEM A TRAVÉS DEL MICROSCOPI COM ES VEIA. 

PER A QUÈ EL PROCÉS QUEDÉS REGISTRAT ELS INFANTS HAVIEN DE DIBUIXAR QUÈ VEIEN AMB ELS SEUS ULLS I DESPRÉS DIBUIXAR EL QUE HAVIEN VIST A TRAVÉS DEL MICROSCOPI. 

VAN GAUDIR MOLT OBSERVANT PLOMES, FLORS, DRAGONS, FORMIGUES, AMETLLES, FULLES, CARAGOLS, ETC. 

DESPRÉS VAM FER DE MINI-HELPERS AMB NA MERY D'ANGLES. I VAN JUGAR A DIR QUIN ERA LA MASCOTA QUE MÉS ENS AGRADA. 

DIVENDRES

AVUI HA ESTAT UN DIA MOOOOOOOLT COMPLET! 

NA MONTSE ENS HA PLASTIFICAT I ENQUADERNAT LA NOSTRA CARTA DEL RESTAURANT:

FOTO

L'HEM OBSERVADA DE NOU, ELS PREUS DE CADA MENJADA I ELS DIFERENTS MENJARS QUE VAM DECIDIR ENTRE TOTXS. L'HEM POSADA A LA TAULA DE REBUDA ON HI HA EL TELÈFON, LA CAIXA REGISTRADORA, LA LLIBRETA DE COMANDES I ELS DOBLERS. JA HA QUEDAT UNA REBUDA BEN COMPLETA! LES PROPERES SETMANES APROFITAREM PER EXPRIMIR EL NOSTRE RESTAURANT I JUGAR-HI MOLT APRENENT. 

HEM JUGAT UNA ESTONETA MOLT CURTA PERQUÈ VOLIEN SORTIR A BERENAR AL PATI. QUAN HEM ACABAT DE BERENAR HAN VINGUT ELS DE 6È A REGALAR-MOS DOS GABIALS (CASETES D'OCELLS) PER POSAR AL PATI. ENS HAN CONTAT COM L'HAN FETA I LA FEINADA QUE ELS HA DUT! 

AQUÍ PODEU VEURE UN RECULL DE FOTOGRAFIES D'AQUEST MOMENT. 

EN ENTRAR DEL PATI HEM PARLAT DE COM PODEM TRANSFORMAR UN ESPAI DE L'AULA: EL NOSTRE MINIMÓN AMB CASETA I HA SORGIT LA IDEA DE FER UN MINIMÓN DEL FONS DE LA MAR, EL QUAL HA DE TENIR:

- AIGUA TENYIDA DE COLOR BLAU 

- UN BOCI DE PLATJA (AMB ARENA)

- GAMBES

- CAVALLETS DE MAR

- TAURONS

- GRUMERS

- PEIXOS

DESPRÉS HA VINGUT NA MERY D'ANGLÈS, ENS HEM REPARTIT ELS CONTES VIATGERS (DE PRÈSTEC) D'AQUEST CAP DE SETMANA I ENS HEM ACOMIADAT. 

I CONTE... CONTAT... CONTE... ACABAT! A REVEURE!


AQUÍ US DEIXAM ALGUNES FOTOGRAFIES DEL MOMENT DE JOC LLIURE A L'AULA I AL PATI D'INFANTIL. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DARRERA SETMANA D' ESCOLA ( 5 ANYS A)

  APRECIADES FAMILIES , NO SOM MOLT BONA PARLANT PERÒ  INTENTARÉ  EXPRESSAR EL QUE SENT: UNA ALEGRIA INMENSA D' HAVER POGUT  VIURE, MIRA...