HOLA FAMÍLIES,
AQUESTA SETMANA VOS VULL EXPLICAR MÉS DETALLADAMENT LES ACTIVITATS DE LECTOESCRIPTURA QUE HEM FET.
AMB L'EXPERIÈNCIA QUE ME DONA L' EDAT HE VIST QUE LA IMPORTÀNCIA DE LA LECTOESCRIPTURA NO HA CANVIAT, EL QUE SI HA CANVIAT (I CANVIARÀ ENCARA MÉS) ÉS LA MANERA D'ACOMPANYAR ALS INFANTS EN AQUEST PROCÉS DE DESCOBERTA I APRENENTATGE.
DES DE L'ESCOLA ENTENEN AQUEST PROCÉS COM UN PROCÉS NATURAL I TENIM PRESENT QUE ÉS NECESSARI AFAVORIR ENTORNS QUE FACIN SORGIR L' INTERÈS I LA MOTIVACIÓ DELS INFANTS EN UN AMBIENT RELAXAT I ALEGRE.
ÉS MOLT IMPORTANT QUE ELS INFANTS VISQUIN AQUEST PROCÉS ( PERSONAL) COM UNA MANERA MÉS DE JUGAR... JUGAR AMB LLETRES,PARAULES,CONTES...
PERÒ TOTES LES ACTIVITATS DE LECTOESCRIPTURA QUE VOS MOSTRARÉ NECESSITEN DE LES ACTIVITATS DE PSICOMOTRICITAT, D' HORT, D'ART... PER DESENVOLUPAR LES CAPACITATS PSICOMOTRIUS,AUDITIVES, VISUALS,FONOLÒGIQUES, SENSORIALS...QUE SÓN LA BASE PER APRENDRE A LLEGIR I ESCRIURE.
LA LECTOESCRIPTURA , A LA NOSTRA CLASSE, ESTÀ PRESENT VISUAL ,MANIPULATIVA I AFECTIVAMENT .
VISUALMENT AMB ELS CARTELLS QUE ROTULEN ELS DIFERENTS ESPAIS O RACONS.
MANIUPULATIVAMENT AMB ELS PUZZLES,JOCS,PLASTILINA I ALTRES MATERIALS ( ARRÒS,ARENA,,SAL...) PER FER GRAFIES .
I AFECTIVAMENT RESPONENT ALS INTERESOS I NECESSITATS ( AVUI HEM VIST UN VIDEO DEL CONTE DE LA TALPETA I ENS HAN MOSTRAT COM FER UNA " CACA COMESTIBLE" I N ' ANGEL VOL ESCRIURE LA RECEPTA PER FER- LA A CASA😂).
ELENA : "LAS RUEDAS HAN HECHO UN CAMINO."
EMILY: "ME HA PARECIDO MUY CHULO EL DIBUJO DE LA MESA DE DYLAN"
TIAGO: " EL NUESTRO PARECE UNA TORMENTA"
DIEGO:" ESTE PARECE UN VOLCÁN", ( EL DE LA TAULA DE SARAYMA)
ÀNGELA: " MOJAMOS LAS RUEDAS EN PINTURA Y LUEGO CORREMOS DANDO VUELTAS"
DYLAN: " SI, YO ME HE MAREADO"
NOAH: " ERAN CARRERAS DE COCHES Y SE HA PONIDO MUCHOS COLORES".
SARAYMA: " YO DABA VUELTAS CON EL AUTOBÚS AZUL"
ÁNGEL: ," YO HE USADO EL COCHE VERDE DE RAYO MCQUEEN"
HUGO:" A MI ME HA GUSTADO EL QUADRADO QUE HAN HECHO LOS COCHES".
MARTINA:. "ME HA GUSTADO PINTAR" , " HE PINTADO CON LA MANO" ( EMPLEANT ELS PICTOS).
EL CONTE DE LA SETMANA HA ESTAT " LA TALPETA QUE VOLIA SABER QUI LI HAVIA FET ALLÒ DAMUNT EL CAP" ÉS UNA HISTÒRIA QUE ENGANXA I AGRADA MOLT A TOTS ELS INFANTS TAN PEL TEMA ( LA CACA) COM PELS PERSONATGES ( ANIMALS).
LA NOVETAT DEL PATI HA ESTAT QUE HAN TROBAT UNA MERLA PETITA , QUE DEU HAVER CAIGUT DEL NIU, I HEM FET TOT EL POSSIBLE PER CERCAR- LI UNA CASA I DONAR- LI MENJAR.VOS PUC ASSEGURAR QUE HA ESTAT MOLT INTERESSANT I ENRIQUIDOR PERQUE HEM TINGUT CONVERSES GENIALS SOBRE SI L' HAVIEM DE DUR AL METGE, QUE MENJA, ON DEU ESTAR EL SEU NIU....
A ABN HEM JUGAT AMB ELS"NÚMEROS XULITOS" , AMB UNA RULETA I AMB ELS CAPITANS ( 10,20,30...).
EL NOSTRE PROJECTE ( PERQUÈ LI HAN LLEVAT UN QUEIXAL A NA MARTINA?) CONTINUA AVANÇANT I ENS HA DUIT A PARLAR DE L' ALIMENTACIÓ SALUDABLE , REGISTRAR QUE DUIM PER BERENAR CADA DIA I FER LA NOSTRA PRÒPIA PIRÀMIDE ALIMENTÀRIA.
VOS DEIX ALGUNES FOTOS D' ALTRES MOMENTS INTERESSANTS.
BON CAP DE SETMANA I FINS DIMARTS ( RECORDAU QUE DILLUNS 3 NO TENIM ESCOLA).
M encanta que Durant el proces de lecto, el mes important sigui jugar, que es com millor s apren. Bona setmana
ResponEliminaEs una maravilla ver cómo aprenden divirtiéndose, hacéis un trabajo increíble para que sea ameno para ellos, buen trabajo🥰
ResponEliminaQuina manera més lúdica d aprendre a llegir i escriure.Estic totalment d' acord amb tu en la importància de respectar el procés personal.
ResponEliminaEnhorabona!
Què divertit el conte de la talpeta!
ResponEliminaMirarem de fer la caca comestible! Jejeje!
M.encanta!!
ResponElimina